Antagningsprov

Whoo.

Done, Its done. Skönt, men tusan vet hur det gick.

Det sista jag hör innan jag går in i rummet är en intressant konversation. "Man ska inte känna sig dålig om man inte kommer in i år alltså" "Nää, det är ju över 20 pianister som söker"

Jaha, det är alltså ingen idé. Det klena självförtroendet man försökt bygga upp det senaste dygnet sattes i halsen.
Nåja, in i rummet för att möta det fyramannade sällskap som skulle fälla min dom.

Med ett uselt a vista (inte särskilt förvånande: ), ett man-vet-aldrig-det-kan-ha-gått-bra gehörsprov och en nästan okej uppspelning är jag ändå nöjd med dagen. Lustigt, hade ett dramatiskt utspel igår, men idag är jag helt lugn. Somnade till Spirit on the water, When the deal goes down och Laurens Cathedral. Vaknade till I am a rock. Min mp3 är fylld av fräsch feel good- musik, specialutformat för tillfället.

Kan ha någonting med saken att göra.

Puss, /Cha

Kommentarer
Postat av: K*

du är så bloggaktiv att jag nästan missar vissa inlägg

2007-04-22 @ 18:32:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback