Penny Lane is in my ears and in my eyes, av någon anledning . )

Det kan inte vara hälsosamt. Jag har skaffat mig en lånemobil, dessvärre av sorten Nokia 3310. Ni vet, den flashiga som alla barnen stoltserade med i trean. Och överallt, så fort min hjärna noterar dess existens, griper mina fingrar automatiskt  om kortkommandot till snake. Det mest geniala mobilspelet jag vet om har slagit mig i bojor.

Jäjä, nu ska jag gå ut i vår eller sommarsolen eller vad det nu är och tänka på vad konstigt det är att vi bor i Sverige. Någonstans där man blir mer tossig vid solsken får man ju leta efter.

Bara att jag tog fram Tidernas Lirare, den gamla klassikern, och satte mig på verandan och käkade avokadomackor.

You said it's time to leave this town,
the world keeps turning 'round.
The only thing that keeps me here is you.

-
får mig att vilja någonting, dansa runt och le typ.

Love, /Cha

Kommentarer
Postat av: K*

Jag är i Mariefred och Cornelia hälsar så mycket! KRAM

2007-05-26 @ 15:18:05
Postat av: K*

Gah, sorrs. jag var tvungen att ta bort enkossemen2ben för att kunns fixa ett nytt konto...
vi hörs kram

2007-06-05 @ 15:35:38
Postat av: Kalle

Tack för blogg-titten! Fortfarande kul.

2007-07-02 @ 17:31:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback