Tiden

är alldeles för mycket för ett blogginlägg, jag måste gå och sova. Annars blir jag alldeles dåsig i skolan imorgon: det här med sömn är lite grand min svaghet, fråga Klara... . ) (<-- Enögd smiley!) Särskilt som jag inte har någon väckarklocka och helt kallt litar på min förmåga att väcka mig själv av någon slags konstig nervositet över att missa halva dagen. Korkat. Men det är lite spännande, och jag klarade det idag. Ju. Jag har fastnat med Klaras kamera, och vi har fastnat på Rimi, (som inte heter Rimi längre), på min altan och i mitt kök. Trevligt. Vi har ganska starka tendenser till att fastna. Gud, seriefigurer, kristendomen och pedanter tar över vardagen och man ska vara försiktig med vad man säger. Klara har varit väldigt fyndig idag, och jag smått hysterisk.


Och jag var tvungen att blogga i dessa sena tider, för det är väldigt mysigt, och hjälper på något vis med att lätta. Höhö, jag är trött.

Love, /C

Kommentarer
Postat av: K*

Jag fattar inte... när fixade du att blgga, det står. Jaja, du somnade inte direkt... heh, ja kent är bra som så mycket annat! Kram

2007-04-16 @ 23:16:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback