GUDARS

Kul att vara aktiv, och även om man oftast inte har något vettigt att skriva om, så är Klaras teori tilltalande. Hur den nu var.

Jaja, charlottas mage är pirrig, och händerna darrar. Peptalket är oändligt. HAHA; jösses vad jag överdriver. Jag är lite nervös, men jag försöker övertala mig själv att det är kul och att jag inte alls kommer att göra bort mig när de sätter fram avistaprovet framför ögonen på mig.

Jag hoppas det blir vår igen snart.

Goodbye's too good a word, babe
So I'll just say fare thee well.
I aint sayin' you treated me unkind,
You could have done better but I don't mind
You just kinda wasted my precious time
But don't think twice, it's alright.

Kommentarer
Postat av: K*

jag kan inte min egen teori, shit1 hoppas det går bra idag.

2007-04-20 @ 09:47:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback