Ack, helgen är helig

Trevlig helg, och HA den är inte slut än!

I fredags slutade jag och några till skolan klockan elva av, hrm, någon outgrundlig anledning... och tillbringade eftermiddagen med att gassa (i solen) i kvarnparken med Idas radiokudde, och dra runt på stadens gator. Jag köpte min Peace & Love biljett: Lyckan är gjord! Längtar som bara attan till sommar och konserter och wä. Även om jag trivs som det är nu. Återkommer ständigt till att det är sista terminen med klassen och vad vemodigt, men skönt att slippa söb osv.

Vi ska lätt bli släppta i bushen somewhere och ta oss tillbaka till Falun med en dålig gitarr och stämmor på Gräv-En-Tunnel på våra klassdagar .)

Sedan (fortfarande fredag) hem till Klara med Bee och grillade, körde våra alltid vinnande dans-moves på köksgolvet, spelade blockflöjt och alla tillbehör: Mysigt!

Lördag: Äta frukost klockan ett, hänga på cafe i timmar, hänga hos Bee. Amanda, Klara, Bee och Cee, äta äppelpaj och titta på oändlig, frustrerande osmaklig film. Just as mysigt.

Å, tanken slår mig igen. Helgen är inte slut än.

LOVE, /C

Kommentarer
Postat av: ebba

åh, chazziii!

2007-04-30 @ 11:32:50
Postat av: K*

hallå!! jag får inte tag på dig! ring

2007-04-30 @ 13:53:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback