Cha, bloggare.

Hej!

Invigningar av bloggar är nog mest praktiskt att skriva på kvällarna/nätterna. Man kan vänja sig vid situationen samtidigt som man skyller innehållet på att det är sent. Så jag skrev ett inlägg igår, klockan 2330 ungefär, som beklagligt nog försvann. Eller det gick helt enkelt inte att publicera: blev någon slags error. Så nu försöker jag igen, och har inget alls att skylla på, förutom möjligen sjukdom. Men sen när har förmågan att skriva satts ner pga sånt...
Gårdagens blogg handlade lite grand om kopplingen Bloggare- Narcissist? Men ni behöver inte oroa er... Jag hävdar varken att ni (jag känner er inte) eller jag själv är det ...

Jaja, nog om gårdagen. Eller nog om allt kanske, för den här gången. Vi kan ju alltid hoppas att denna blogg i framtiden kommer få mer.... Substans... Eller nåt, för det här var ju halvlyckat.

Hug, /C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback