Prao

Denna vecka är/har varit/kommer att vara mycket intressant. Jag inledde den med att praoa (märklig stavning) på... eh, låt oss kalla den Affären. Ja, för att göra en lång och omåttligt seg historia så var det inte särskilt kul. Tre timmar på förmiddagen fick jag lämna tillbaka saker från en vagn ut i affären. Sedan lunch (Totalt misslyckad, fick i mig en fjärdedels macka) och efter det fem timmar prismärkning. Och under tiden fick man uthärda kommentarer från min "handledare" om allt mellan himmel och jord, bara det var utsmetat med tjock ironi.

Jag bestämde mig för att inte komma tillbaka.

Istället tillbringar jag min praovecka på min oerhört sympatiska skola tillsammans med sju andra prao-lösa elever.

Gah. Det enda prao går ut på är att eleverna ska få reda på vad de INTE vill jobba med. Och, i vissa fall(som mitt), att handledarna ska få ta ut sin besvikelse över oskyldiga barn. ("Aha! Gratis arbetskraft! De får göra skitjobbet medan vi surfar på internet och dricker konjak och äter nötpraliner")

Höhö, min skola är lustig. Jag tycker om den. Ganska mycket för att jag vet att jag kommer lämna den snart...

We all want to change the world. Yeah. You know it's gonna be alright. Dagens låt , jäs? : )

Hug, /C

Kommentarer
Postat av: eeeeeeeee

charr din lilla nötpralin!

2006-11-23 @ 12:18:55
Postat av: Klars

Åh, charr. trots att alla på vår skola inne i en livskris så gillar jag den. Om man bortser från favorisering och bortskämdhet. ahh, idioter till lärare. fast du är kul. //Klars

2006-11-23 @ 22:15:57
Postat av: Anonym

var inne på wikipedia läste nåt kul: "för medfött färgblinda är det mer fråga om ett lättare socialt handikapp."

2006-11-23 @ 22:48:41
Postat av: Den övre är från klara. mystiskt va :D hihi

2006-11-23 @ 22:49:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback