Jäs.

Var uppe till klockan fem dagen före igår. Det var väldigt trevligt. Grekisk mat, film och allmänt mys. Samt, av någon outgrundlig anledning, städning av Idas badrum. Klaras infall och initiativ, varpå både jag och hon blev helt fast. Samtidigt dansade de andra turkisk dans ute i vardagsrummet. Vi är konstiga, men lustiga.



Å, vad det är sympatiskt med blogg. En massa folk som kan och inte kan skriva lägger upp små fåniga* betraktelser på internet som folk faktiskt läser! Det är så underbart. Om man har tur så höjs kvalitén  på böcker också, eftersom man kan nå berömmelse genom internet. Ack ja, vad vore världen utan datorer?

HUG, /C


*Ja, bli inte upprörda. För mig är ordet fånigt någonting Positivt. Det är skillnad om jag skulle använda  Fåne. Då kan ni börja ta illa upp.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Har inte så mycket att säga man jag har läst.. Jag gillar din blogg, den är mysig. :D det är fint med blogg, kram

2006-11-19 @ 21:36:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback