And he stole all hearts away...

...ehej ehej ehej way ehej ehej he stole all hearts away öööhö weheey. dubididudu, dubididudu.

Har hon tråkigt? Nej, hon är bara extremt trött.

Denna vecka som jag haft en väldigt dubbelsidig inställning till, ungefär Förväntansfylld Fasa, är plötsligt slut. Det är en väldigt konstig känsla. Den har varit så sjukt intensiv att jag... nästan inte märkt att den har gått. Exakt vad som varit så jädrans intensivt orkar jag inte ens ta upp, utan jag avslutar denna smått meningslösa blogg med att konstatera att jag antagligen kommer att sova på tåget till Göteborg.

(En stor) Hug, /C

Kommentarer
Postat av: Ajda

Åh gud cha! Jag vill bara prata med dej, du va helt sjukt snygg och bra på modevisningen ;) STOLT BLEV MAN

Postat av: Heddie

Charr, jag är ledsen att jag missade din tjoho i onsdags... vi kommer sakna dig i helgen, men som tur är finns ju blogg.

2006-12-01 @ 09:45:07
URL: http://gatsopare.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback