Like ointressant.

Jag är så typiskt mig. Kören på Söb har sovmorgon varje torsdag, på grund av träningar utanför skoltid, och jag har missat varenda en. Hela terminen har jag varit på plats klockan tjugo över åtta utan att reflektera över varför det är så lite folk i klassrummet. Ni kan kalla mig korkad om ni vill, men jag kallar det prioritering. Jag har ett ganska bra minne, på saker som jag vill komma ihåg. Däremot saker som mitt undermedvetna anser vara oviktigt avlägsnar sig hastigt ur mitt minne. (Typ vart nycklar och övriga materiella ting, utom min mp3, befinner sig, möten och obehagliga sammankomster som tandläkartider etc)

Lustigt.

Nåja, julen är här i alla sin prakt. Eller nåt. Det enda sättet den visar sig på är den omänskliga köpglädjen som sprider ut sig i varje tum av min hjärna. Alla underbara dofter som inbjuder till pengaslöseri...Det räcker med att läsa BodyShops invecklade förklaringar av aromen på produkterna för att man ska gå i taket. Köp vaniljbubbelbad åt mig NU. Herregud, jag blir chockad över mig själv. Däremot pendlar vädret mellan 5 och 10 plusgrader, regn och regn. Var är julglädjen där? Äsch, jag är glad att jag ska resa bort. Låtom Oss Bojkotta Julklappar, Materialismen Äro En Förbannelse.

Hug, /C


Kommentarer
Postat av: ebb

charr, helt amazing att du glömmer sovmorgonen varje vecka och jagvillocksååkatillsandiego! blä

2006-12-07 @ 09:04:32
Postat av: Klara

Hah, charr. Du är konstig. jag skulle kunna ringa dig nu på torsdag och säga att ud har sovmogon :P vi är utomlandsnördar KRAM

Postat av: Klara

svar: Hej charri. Min enda ursäkt till de tre liknande bloggarne så kan jag säga att jag inte är bästa vän med min blog, än. KRAM

2006-12-13 @ 20:09:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback