Jag har sålt min själ.

Luggen är klippt... Vad värre är, jag tycker om det .)

Long time no blogging, skulle man kunna säga. Pga: Blogg.se som har krånglat, sjukt många stressiga, men roliga ibland, moment: skolan, förberedelser inför resan, övrigt shit typ kör.

Aah vad mycket som har hänt. Vet inte vart jag ska börja riktigt. Min favorithemsida (
www.ferryhalim.com/orisinal/ ) har blivit upptäckt av Gustav och co. genom en skum hemsida som linkade till kaninspelet. Å, det är en så underbar hemsida. ("It helped me through my depression") Fast då säger hon i och för sig they, men anw.

O, fyller på denna blogg om en stund, måste gå och packa nu.

Hug, /C

Kommentarer
Postat av: Kalle

Glatt att höra att klippningen är till belåtenhet. Kanske tur att jag blev påmind så jag känner igen dig när du landar i San Diego!

2006-12-19 @ 03:49:02
Postat av: ee

charr. kommer sakna dig som en gris när du är i san diego. blöööö

2006-12-19 @ 17:44:14
Postat av: Klara

Bästaste bästaste Cha. Vi saknar dig redan här hemma. trots att det fortfarande är tisdag och du är i falun =P. Men sen när du kommer hem så ska vi på bobby :D wehoo

2006-12-19 @ 20:19:11
Postat av: Syster Kata

Av nagon outgrundlig anledning har jag missat din blogg tills nu nar jag fick den lankad fran Kalle...
har just last den i ett nafs, och gillar det direkta, accosiativa spraket.... Njut av San Diego halsar en syster fran ett smogtyngt Bangkok...

2006-12-20 @ 17:26:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback