Cha in California

JÄS.

Å, tack för alla mysiga kommentarer. Det är lite synd att man inte riktigt kan svara på dem, men nu gör jag det med alla på en gång. SVAR. Vilken extremt tråkig humor. Känner att detta bloggande kommer bli ganska mycket flumm. Är fortfarande jetlaggad som en tok. Inte lika extremt dock, igår vaknade jag sex på morgonen och var sprallande pigg och klockan sju-nio på kvällen var jag endast vid halvt medvetande.

San Diego är en trevlig stad. Fin, och sympatisk med mycket trevliga människor. Bara trevliga människor. I alla fall de som jag stött på. I morgon är det julafton, och solen har legat på hela dagen och... varit varm. Ibland slinter orden iväg... Usch vad trött jag är. Ska nog göra lite te och sen gå och sova. Tur för er, så att säga.


Å, attan. Varför berättar jag ingenting intressant när jag för en gångs skull har något att berätta? Människans natur äro outrgundlig, som det mesta annat. Om ni får något vykort nån dag, så kan det finnas en möjlighet att ni får lite info om vad jag håller på med, och för övrigt så ska ni känna er hedrade i sådant fall, för jag är dålig på sånt.

Herregud vad blogg spårar ur, jag är så överlycklig att använda den efter så lång tid ifrån internet. Gah. Kommer antagligen fnissa lite lätt när jag läser detta någon annan dag. Vet inte riktigt vad jag... nä. Hejdå, bäst jag lägger ner. klockan är snart tolv. TOLV: Jäklar anamma*, anw, hug, /C

*Har aldrig riktigt kunnat precisera vad det betyder, men det är kul att använda...

Kommentarer
Postat av: ebba

charr din lilla griiiis! wääää. blir alldeles uppspelt över...jag vet inte riktigt. god jul på dig, fast ni ska väl inte fira jul. men god jul ändå. I miss you hela tiden. hoppas det är mer nice i san diego än i falun, antar att det är det. pussipuss :);D =)hah

2006-12-25 @ 18:12:53
Postat av: Klara Klara

Det är helt sanslöst, jag tror jag lider av katatoni på ett seriöst plan. åhh, cha vad ska jag göra. Det blev värre när du drog. Saknar dig, men inte så mycket som för någon dag sedan. Hmm, måste ha haft något roligt att berätta då. Jaja, hur som helst så åker jag nästa tisdag, jag är hur laddad som helst och har just börjat packa. Ahh, tänk om jag dör. Trevligt att höra något från dig. KRAM

Postat av: klara

nu kommer pappa och hemtar mig för nu ska jag åka. gah vet du vad klockan är? ja antagligen det står där nere.. :P kram ses om några veckor

2007-01-02 @ 04:21:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback